HÖJ DIN RÖST PÅ AMNESTY SVERIGES DIGITALA ÅRSMÖTE 2021!

Inskränkt yttrandefrihet, polisvåld, övervakning och diskriminering. Kampen för mänskliga rättigheter fortsätter och nu under coronapandemin är det viktigare än någonsin att mänskliga rättigheter respekteras. Varmt välkommen till Amnesty Sveriges digitala årsmöte 2021 som hålls via det digitala mötesverktyget Zoom!

Det är på årsmötet du har chans att påverka!

Var med och fatta beslut om Amnestys riktning framåt och hur vi tillsammans kan jobba för en bättre värld fri från diskriminering och förtryck.

HUR?

Digitalt via Zoom:
Årsmötet kommer att hållas via det digitala mötesverktyget Zoom. Länk och mer info skickas till dig närmare årsmötet. Vi kommer även att ha en genomgång av verktyget den 29 april kl 18.00.

NÄR?

Mellan den 3-9 maj 2021. Årsmötet öppnas måndagen den 3 maj kl 17:00 och avslutas söndagen den 9 maj kl 18:00. Mer info och program kommer inom kort.

ANMÄL DIG TILL ÅRSMÖTET

Sista anmälningsdag är den 26 april.

Du kan anmäla dig här!

KALLELSE TILL ÅRSMÖTET

Du hittar kallelsen till årsmötet här!

KONTAKT

Är det något du undrar över eller något vi kan hjälpa dig med kan du höra av dig till Karin Ledin da Rosa.
karin.darosa@amensty.se