Nationella Studentträffen

(Scroll down for information in English)

Välkommen till årets nationella studentträff! Den 8-10 november arrangerar Studentrådet en nationell träff för rådsmedlemmar och studentaktivister i Stockholm

Träffen går av stapeln på fredagseftermiddagen den 8/10 på Amnestys huvudkontor i Stockholm. Därefter följer två intensiva och roliga dagar med föreläsningar och workshops.

Amnesty bekostar resa till och från Stockholm, boende på STF Långholmens vandrarhem, och middag samt lunch för två dagar. Frukost ingår på boendet. Resor inom Stockholm (med SL) kan i nuläget inte garanteras, utan detta måste deltagaren vara beredd att betala själv.

Du hittar anmälningsformuläret här

Frågor?

Har du frågor? Kontakta william.coster@amnesty.se eller jehna.al-moushaidi@amnesty.se

Vi ses där!

National Student Gathering

The Student Council organises a national gathering for council members and student activists in Stockholm on the 8-10th of November

The weekend starts on Friday afternoon at the Amnesty office in Stockholm and it is followed by two intense days of lectures and workshops.

Amnesty pays for transfer to and from Stockholm, two nights of housing at STF Långholmen, as well as dinner and lunch for two days. Breakfast is included at the housing. Please note that Amnesty can't guarantee to cover travels within Stockholm (with SL), and that every participant needs to be able to pay for such travels themselves.

Registration

You will find the registration form here

Questions?

Do you have any question? Please reach out to william.coster@amnesty.se or jehna.al-moushaidi@amnesty.se